Kargo Ve Teslimat
Teen Store olarak, siparişlerinizi en hızlı ve güvenli şekilde teslim etmek için çaba göstermekteyiz. Aşağıda kargo ve teslimat süreci ile ilgili sıkça sorulan soruları bulabilirsiniz.
Siparişim Ne Zaman Elime Ulaşır?
- 12:00’a kadar verilen siparişleriniz aynı gün içerisinde kargoya verilmektedir. Kampanya dönemlerinde, yoğunluk ve tedarik durumu nedeniyle nadiren gecikmeler yaşanabilmektedir.
- Siparişinizin teslimat süresi, teslimat adresinize ve seçilen kargo şirketine göre değişiklik gösterebilir.
Siparişim Kargoya Verildi Mi?
- Siparişiniz kargoya verildiğinde, verdiğiniz iletişim seçeneğine göre e-posta ile bilgilendirilirsiniz.
- Kargo takip numaranız ve teslimat detaylarınız, bu bilgilendirmede yer alacaktır.
Siparişim Nerede? Takip Edebilir Miyim?
- Siparişinizin durumunu takip etmek için, sitemizde yer alan Kargom Nerede kısmını kullanabilirsiniz.
- Takip numaranızı burada girerek, kargonuzun anlık durumunu öğrenebilirsiniz.
Siparişimde Gecikme Oldu, Sebebi Nedir?
- Siparişleriniz, aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Ancak, kampanya dönemlerinde, yoğunluk ve tedarik süreçlerine bağlı olarak bazı gecikmeler yaşanabilir. Bu durumda, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek durumu öğrenebilirsiniz.
Kargom Ulaştı Fakat Ürünler Eksik, Ne Yapmalıyım?
- Eğer kargonuzda eksik ürün bulunuyorsa, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçin. E-posta, telefon veya platform üzerinden sipariş numaranızı paylaşarak durumu açıklayın.
- Müşteri hizmetlerimiz, eksik ürünle ilgili hızlıca çözüm sağlayacaktır.
Teslimat Sürecinde Problem Yaşadım, Ne Yapmalıyım?
- Teslimat sırasında herhangi bir problem yaşamanız durumunda, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Kargo şirketiyle iletişim kurarak yaşanan durumu çözmek için gerekli işlemleri yapacaktır.
Ürünü Kargodan Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?
- Paketin hasar görmemiş olmasına dikkat etmelisiniz. Eğer paket hasar görmüşse, kargoyu teslim almadan hemen kargo görevlisiyle durumu bildiriniz.
- Ayrıca, paket üzerindeki etiketi kontrol ederek, siparişinizin doğru ürün olup olmadığını kontrol etmeniz gerekmektedir.
Kargo Elime Ulaşmadı, Ne Yapmalıyım?
- Kargonuz belirtilen tarihte teslim edilmediyse, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Kargo şirketiyle görüşülerek, teslimatın neden gerçekleşmediği öğrenilecek ve sorunun çözülmesi sağlanacaktır.
Ürünümü Kargo Şubesinden Teslim Alabilir Miyim?
- Şu anda siparişinizi şubeden teslim almak için özel bir seçenek bulunmamaktadır. Ancak, siparişinizi verdikten sonra, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz. Talepleriniz doğrultusunda yardımcı olunacaktır.
Faturam Bana Gönderilen Paketin İçerisinde Bulunmuyorsa Ne Yapmalıyım?
- Faturalar, e-fatura olarak kesilmekte ve e-posta adresinize gönderilmektedir. Paket içerisinde fatura bulunmamaktadır.
- E-posta adresinize ulaşmayan faturayı talep edebilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz, faturanızın tekrar gönderilmesi için gerekli işlemi başlatacaktır.
Teslimat Yapmadığınız Bölgeler Var Mı?
- Türkiye genelinde tüm bölgelere teslimat yapılmaktadır. Kargonuz, adresinize en yakın teslimat noktasından tarafınıza ulaştırılacaktır.